Informare cu privire la procesarea datelor cu caracter personal

Pentru functionarea in conditii optime a site-ului AutoEco, datele cu caracter personal si cookie-urile sunt foarte importante.
AutoEco foloseste cookies pentru a tine minte faptul ca v-ati logat pe site si pentru a va putea stoca produsele in cosul de cumparaturi. De asemenea acestea vor colecta statistici anonime, pentru a va oferi si livra functii avansate si continut personalizat de marketing.
Pentru a va putea bucura de intreaga experienta ca vizitator AutoEco.ro este necesar sa fiti de acord cu procesarea datelor furnizate de dumneavoastra catre colaboratorii nostri.
vezi colaboratorii nostri
Procesator Date La ce foloseste
Curier In cazul solicitarii livrarii prin curier a produselor, sunt necesare datele de livrare.
Sistem facturare Sistemul de gestiune si facturare are nevoie de datele dumneavoastra pentru a procesa factura comenzii.
Google Analytics si Google Tag Manager Serviciile Google ne ofera date statistice cu privire la traficul online din site si parametrii de incarcare a paginii.
Procesatorul de plati online Pentru a putea fi efectuata plata comenzii online, cu cardul, este obligatorie furnizarea datelor personale catre procesatorul de plati.
Google si Facebook Login Aveti posibilitatea de a crea un cont nou oricand este nevoie.
Google Adwords, RTB House Optimizeaza reclamele transmise online.
Pixel Facebook Optimizeaza reclamele transmise prin intermediul retelei Facebook.
Youtube Pentru prezentarea informatiilor si a portofoliului de produse sub forma continutului video avem nevoie de datele dumneavoastra.
2Performant Program prin intermediul caruia produsele noastre pot fi distribuite si pe alte site-uri. Pentru o desfasurare corecta a comenzii (accesare site, plasare comanda) si a platii aferente (comision parteneri), sunt necesare datele dvs.
Profitshare Program prin intermediul caruia produsele noastre pot fi distribuite si pe alte site-uri. Pentru o desfasurare corecta a comenzii (accesare site, plasare comanda) si a platii aferente (comision parteneri), sunt necesare datele dvs
Compari.ro Adresa de email va fi stocata de Compari.ro, in calitate de colaborator pentru transmiterea unui chestionar de evaluare
Hotjar Pentru a putea intelege nevoile si interesele utilizatorilor nostri, vor fi inregistrate activitatea si comportamentul pe site.
Centrala telefonica Pentru ca procesul comenzii sa fie unul corect si precis, este necesara confirmarea telefonica a acesteia de catre unul din specialistii AutoEco.
SMS Cursul comenzii aflate in desfasurare, de la plasarea acesteia pana la livrare, va fi notificat prin intermediul serviciului de sms.
× In zilele de 1, 3 si 6 Mai magazinele AutoEco sunt INCHISE. Comenzile online se inregistreaza non-stop. Multumim!

Tu stii care sunt componentele Aerului Conditionat?

Fiecare componenta a aliatului tau impotriva temperaturilor crescute pe tot parcursul verii, joaca un rol important in a iti oferi confortul de care ai nevoie pentru reusita calatoriilor propuse.

 

 

Sistemul de aer conditionat este nelipsit din dotarile masinilor din ziua de astazi, oferindu-ne calatorii mult mai confortabile atunci cand temperatura exterioara este ridicata dar si o siguranta activa atunci cand nivelul umiditatii este ridicat.

 

Stiai ca?

Primul automobil dotat cu aer conditionat a fost fabricat in 1939 de catre firma Packard, urmand ca in 1940 sa devina prima companie producatoare de automobile care ofera pentru masnile de serie aceasta optiune.

 

Pentru ca multi dintre noi ne vom lovi de probleme atunci cand va veni vorba de aerul conditionat auto, iti vom explica modul de functionare al acestuia pentru a fi un bun cunoscator al autoturismului tau la momentul pasirii intr-un service auto.

 

Care sunt componentele principale ale sistemului de aer conditionat?

 

Compresorul   

Este acea componenta a sistemului care actioneaza ca un motor, comprimand agentul de racire(freonul) pana la o presiune de peste 20 de bari. Compresorul este antrenat de catre motorul automobilului prin intermediul curelei de accesorii si este cuplat sau decuplat prin intermediul unui ambreiaj magnetic (la automobilele mai noi prin intermediul unui ventil electronic). Comanda de cuplare a compresorului este data de computerul automobilului. Compresoarele de aer conditionat au un termen mediu de utilizare de 5 ani si cele mai intalnite defectiuni sunt : uzarea componentelor care cupleaza si decupleaza compresorul, uzarea fuliei care este montata pe compresor si in contact cu cureaua de accesorii sau uzarea componentelor interne ale compresorului, lucru care conduce la eliberarea de mici particule metalice in agentul de racire si implicit in tot sistemul de aer conditionat.

 

Condensorul

Este un radiator care este amplasat in partea din fata a masinii cu rolul de a condensa agentul frigorific ce iese cu presiune din compresor. Fiind pozitionat in fata radiatorului de racire motor si fabricat din aluminium, este predispus la impact cu insecte, pietre, si particule de praf ceea ce poate conduce la fisurarea cu usurinta a acestuia sau la izolarea lui termica. In cazul in care  condensorul este murdar(izolat termic) se poate curata la o spalatorie auto cu apa sub presiune.

 

Filtru uscator

Are rolul de a elimina umiditatea din sistem. Exista 2 tipuri de filtre uscator, cele care sunt integrate in condesor, sub forma de cartus si cele care sunt pozitionate intre condensor si supapa de epansiune. Recomandam schimbarea acestei componente o data la 3 ani pentru a preveni probleme cum ar fi :scaderea performantei sistemului de aer conditionat, infundarea filtrului si implicit cresterea presiunii in sistem sau defectareaa compresorului. El asigura dezaburirea geamurilor atunci cand umiditatea este crescuta.

 

Senzorul de presiune

Este componenta care masoara presiunea din sistem si care transmite calculatorului faptul ca poate porni sau nu compresorul. In situatii in care exista scurgeri de presiune din sistem acest senzor transmite catre calculator acest lucru, iar calculatorul nu porneste compresorul, care ar merge fara nici o eficienta si chiar ar fi uzat mult mai repede decat normal.

 

Supapa de expansiune

Este acea componenta care transforma agentul de racire din stare lichida in stare gazoasa, si care controleaza mecanic debitul de agent frigorific ce intra in evaporator. Aceasta componenta are in interior valve de control ale agentului frigorific care se pot infunda cu impuritati din agentul de racire.

 

Evaporatorul

Este o constructie similara cu cea a condensorului insa de dimensiuni mai mici si pozitionata deseori in partea de jos a interiorului bordului. Racirea efectiva a aerului din interiorul habitaclului se realizeaza prin tragerea aerului de catre ventilatorul de habitaclu prin evaporator. Aceasta componenta se defecteaza rar, mai des in cazul accidentelor, insa exista situatii cand materialul(aluminium) acestuia cedeaza, fisurandu-se fara ca masina sa fi fost implicata un vreun accident.

 

Sistemul de aer conditionat al autoturismului tau ridica semne de intrebare?

Hai la AutoEco, locul unde gasesti toate echipamentele necesare pentru dignosticare si reparatie, precum si toate piesele necesare ce ar putea fi inlocuite.

 

Galerie foto

Comentarii

Scrie un comentariu
Nu exista comentarii pentru aceasta postare !