Vascozitate: 5W40
Volum ambalaj: 5L
Performante/Aprobari: ACEA C3, API SN, Ford WSS-M2C 917-A, MB 229.31, Porsche A40, VW 505 00 / VW 505 01 / BMW Longlife-04 (up to 2018), Fiat 9.55535-H2 / 9.55535-M2 / 9.55535-S2, GM dexos2, Renault RN 0700 / RN 0710
Tip: Sintetic
Ulei de motor sintetic de înaltă performanță – Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40
Ulei de motor modern, de ultimă generație, recomandat pentru motoare pe benzină și diesel, echipate sau nu cu filtru de particule (DPF). Formula avansată, bazată pe uleiuri de bază neconvenționale obținute prin tehnologie de sinteză și aditivi de ultimă generație, oferă protecție excepțională împotriva uzurii, consum redus de ulei și combustibil, precum și o lubrifiere rapidă chiar și la pornirea la rece.
Permite intervale extinse de schimb al uleiului – de până la 30.000 km – în funcție de recomandările producătorului auto.
Compatibil cu normele stricte de emisii Euro 4, Euro 5 și Euro 6 și adecvat inclusiv pentru motoare alimentate cu gaz natural comprimat (CNG) sau gaz petrolier lichefiat (LPG).
Avantaje și proprietăți :
* Asigură o curățenie excepțională a motorului
* Funcționare lină și silențioasă a motorului
* Testat pentru utilizare cu turbocompresoare și convertoare catalitice
* Stabilitate excelentă la forfecare
* Fiabilitate ridicată a peliculei de ulei în toate condițiile
* Contribuie la prelungirea duratei de viață a motorului
* Compatibil cu toate tipurile de uleiuri de motor disponibile pe piață
* Presiune optimă a uleiului indiferent de regimul de funcționare
* Lubrifiere imediată la pornirea la rece
Specificații și omologări :
Corespunde și îndeplinește următoarele standarde :
* ACEA C3
* API SN
* Ford WSS-M2C 917-A
* MB-Approval 229.31
* Porsche A40
* VW 505 00 / 505 01
LIQUI MOLY recomandă utilizarea acestui ulei și pentru vehiculele care necesită :
* BMW Longlife-04 (până în 2018)
* Fiat 9.55535-H2 / M2 / S2
* GM dexos2
* Renault RN 0700 / RN 0710
Domeniu de aplicare:
Ulei all-season destinat motoarelor pe benzină și diesel, inclusiv cele cu tehnologie Common Rail sau pompă-injector. Compatibil cu autovehicule conforme cu standardele Euro 4, 5 și 6. Potrivit pentru utilizare în autovehicule dotate cu DPF, chiar și în cazul montării ulterioare, precum și în vehicule alimentate cu CNG sau LPG.
Testat pentru performanță optimă în sisteme turbo și cu catalizator.