Informare cu privire la procesarea datelor cu caracter personal

Pentru functionarea in conditii optime a site-ului AutoEco, datele cu caracter personal si cookie-urile sunt foarte importante.
AutoEco foloseste cookies pentru a tine minte faptul ca v-ati logat pe site si pentru a va putea stoca produsele in cosul de cumparaturi. De asemenea acestea vor colecta statistici anonime, pentru a va oferi si livra functii avansate si continut personalizat de marketing.
Pentru a va putea bucura de intreaga experienta ca vizitator AutoEco.ro este necesar sa fiti de acord cu procesarea datelor furnizate de dumneavoastra catre colaboratorii nostri.
vezi colaboratorii nostri
Procesator Date La ce foloseste
Curier In cazul solicitarii livrarii prin curier a produselor, sunt necesare datele de livrare.
Sistem facturare Sistemul de gestiune si facturare are nevoie de datele dumneavoastra pentru a procesa factura comenzii.
Google Analytics si Google Tag Manager Serviciile Google ne ofera date statistice cu privire la traficul online din site si parametrii de incarcare a paginii.
Procesatorul de plati online Pentru a putea fi efectuata plata comenzii online, cu cardul, este obligatorie furnizarea datelor personale catre procesatorul de plati.
Google si Facebook Login Aveti posibilitatea de a crea un cont nou oricand este nevoie.
Google Adwords, RTB House Optimizeaza reclamele transmise online.
Pixel Facebook Optimizeaza reclamele transmise prin intermediul retelei Facebook.
Youtube Pentru prezentarea informatiilor si a portofoliului de produse sub forma continutului video avem nevoie de datele dumneavoastra.
2Performant Program prin intermediul caruia produsele noastre pot fi distribuite si pe alte site-uri. Pentru o desfasurare corecta a comenzii (accesare site, plasare comanda) si a platii aferente (comision parteneri), sunt necesare datele dvs.
Profitshare Program prin intermediul caruia produsele noastre pot fi distribuite si pe alte site-uri. Pentru o desfasurare corecta a comenzii (accesare site, plasare comanda) si a platii aferente (comision parteneri), sunt necesare datele dvs
Compari.ro Adresa de email va fi stocata de Compari.ro, in calitate de colaborator pentru transmiterea unui chestionar de evaluare
Hotjar Pentru a putea intelege nevoile si interesele utilizatorilor nostri, vor fi inregistrate activitatea si comportamentul pe site.
Centrala telefonica Pentru ca procesul comenzii sa fie unul corect si precis, este necesara confirmarea telefonica a acesteia de catre unul din specialistii AutoEco.
SMS Cursul comenzii aflate in desfasurare, de la plasarea acesteia pana la livrare, va fi notificat prin intermediul serviciului de sms.

Piesa veche la schimb

Conditii de acceptare a pieselor vechi la schimb:

 

Generalitati:

Toate produsele care necesita piesa veche la schimb beneficiaza de o garantie de 12 luni. 

Pentru ca procesul de reconditionare sa fie in totalitate conform cu normele calitatii si compatibilitatii produsului final, este necesar ca piesele vechi sa respecte o serie de conditii:

    1. Sunt acceptate doar piesele vechi OE sau OEM cu cod echivalent cu cel al producatorului, stantat sau etichetat, lizibil si usor de identificat.
    2. Nu se accepta piese vechi la schimb deteriorate, crapate, sparte, murdare, cu componente lipsa sau cu urme de desurubare, coroziune si rugina. Curatarea acestora se face cu solutii degresante speciale.
    3. Piesele vechi la schimb trebuie sa fie identice cu cele noi.
    4. Piesele vechi se returneaza numai in ambalajul original al pieselor noi cumparate.
    5. Piesele vechi la schimb se predau in momentul achizitionarii pieselor noi, sau dupa achizitionarea acestora, in urma demontajului, in cel mult 14 zile de la emiterea facturii.
    6. Pentru comenzile cu piese vechi la schimb se achita o taxa de piesa veche la schimb care se returneaza ulterior clientului, numai daca piesa indeplineste toate conditiile necesare acceptarii pentru reconditionare.
    7. Clientul are la dispozitie un termen de 14 zile pentru a preda piesa veche demontata, in ambalajul original al piesei noi. In urma verificarilor, daca piesa veche la schimb respecta in totalitate indicatiile pentru reconditionare, contravaloarea taxei de piesa veche la schimb se va returna in contul clientului, in termen de la 14 pana la 30 de zile. In cazul in care, piesa veche la schimb nu va fi acceptata pentru reconditionare, aceasta va fi inapoiata clientului.
    8. In cazul comenzilor online, cu livrare, se achita contravaloarea piesei noi si taxa piesa veche la schimb. Dupa primirea coletului, clientul are optiunea de a trimite catre magazin piesa veche la schimb, in ambalajul original al piesei noi, in maxim 14 zile. In cazul in care piesa veche la schimb respecta toate conditiile, contravaloarea taxei, achitata anterior, va fi returnata in contul clientului, in termen de la 14 pana la 30 de zile.

Toate produsele care necesita piesa veche la schimb sunt semnalate de catre consultatii nostri, in momentul confirmarii comenzii. Valoarea piesei vechi va fi intotdeauna comunicata telefonic de catre un consultant AutoEco.

 

Cele mai comune tipuri de piese pentru care se solicita piesa veche la schimb sunt: 

  • Casete directie
  • Pompe servodirectie
  • Etrieri frana
  • Aternatoare
  • Electromotoare
  • Compresoare AC
  • Planetare
  • Injectoare
  • Turbosuflante
  • Baterii

 

Alternator

 Pentru o buna reconditionare a alternatorului, este obligatoriu ca axul sa nu fie blocat.

 Exemple defectiuni pentru care nu se accepta alternator ca piesa veche la schimb:

  • Carcasa deteriorata (sparta, rupta, fisurata, indoita, pozitie incorecta de prindere)
  • Piesa dezasamblata, incompleta, cu urme de coroziune si uzura
  • Suporti de prindere rupti
  • Urme de coroziune
  • Conector rupt sau lipsa
  • Alternator dezasamblat                                     

 

Caseta de directie

Cremaliera este cel mai sensibil subansamblu al unei casete de directie. In procesul de reconditionare, ea nu este inlocuita, astfel ca, in cazul in care cremaliera prezinta deteriorari, celelalte piese componente vor fi afectate, iar caseta de directie recoditionata se va defecta intr-un timp scurt.

Exemple defectiuni pentru care nu se accepta caseta directie ca piesa veche la schimb:

  • Mecanismul de directie este incomplet (un mecanism complet include burdufuri, furtunuri de presiune si bare de directie, in cazul in care sunt furnizate cu piesa noua)
  • Cremaliera indoita, erodata, cu urme de coroziune
  • Conducte lipsa sau deteriorate
  • Arbore rupt sau deteriorat
  • Pinion arbore lipsa
  • Dinti arbore deteriorati
  • Carcase indoite sau rupte
  • Filete sau bielete de directie rupte sau deteriorate
  • Suporti de montaj pentru caroserie sau orificii pentru suruburi crapte sau deformate

La casetele de directie electrice, unitatea de control electrica, cablurile, conectorii sau mufa nu trebuie sa fie lipsa, rupte sau deteriorate. 

      

Coloana directie

Exemple defectiuni pentru care nu se accepta coloana directie ca piesa veche la schimb:

  • Cablu senzor unghi directie taiat
  • Suport montare indoit
  • Blocuri conectare rupte
  • Capac ECU slabit sau rupt
  • Maner de ajustare pe inaltime rupt

 

Compresor Aer Conditionat

Compresoarele de aer conditionat, aduse ca piesa veche la schimb trebuie sa corespunda aceluiasi tip si aceleasi aplicatii ca cea a unitatii originale. Pentru o buna reconditionare a compresorului AC, este obligatoriu ca axul sa nu fie blocat.

Exemple defectiuni pentru care nu se accepta compresor AC ca piesa veche la schimb:

  • Lipsa componente
  • Compresor demontat
  • Urme de lovituri
  • Ureche de prindere rupta
  • Mufele de conectare NU sunt sigilate
  • Urme de rugina 
  • Cablul de conectare sectionat
  • Axul nu poate fi rotit manual la 360° in ambele directii

 

Electromotor

Pentru o buna reconditionare a electromotorului, este obligatoriu ca axul sa nu fie blocat.

Exemple de defectiuni pentru care nu se accepta electromotor ca piesa veche la schimb:

  • Carcasa deteriorata (sparta, rupta, fisurata, indoita, pozitie incorecta de prindere)
  • Piesa dezasamblata, incompleta
  • Suporti de prindere rupti
  • Urme de coroziune avansata pe carcasa sau pinion
  • Placa spate lipsa

 

Etrier frana

Exemple de defectiuni pentru care nu se accepta etrier frana ca piesa veche la schimb:

  • Uzura provocata de discul de frana
  • Surub de purjare deteriorat
  • Ghidaj cablu frana de mana deteriorat
  • Orificiu de intrare crapat sau deteriorat
  • Orificii placuta rupte
  • Brat suport deteriorat

 

Injector

Exemple de defectiuni pentru care nu se accepta injector ca piesa veche la schimb:

  • Valve deteriorate
  • Izolatie cabluri deteriorata
  • Injector indoit sau ars
  • Carcasa deformata sau deteriorata
  • Urme de coroziune si rugina
  • Injector dezasamblat sau incomplet

 

Planetara

Pentru o reconditionare corecta, planetarele trebuie sa fie intr-o conditie buna si sa contina ambele articulatii. Planetarele complet ruginite, curatate prin sablare, nu mai prezinta destul material pentru reconditionare. 

Exemple de defectiuni pentru care nu se accepta planetara ca piesa veche la schimb:

  • Arbore de conectare indoit, ruginit sau rupt
  • Planetara este incompleta
  • Pinionul articulatiei de la roata este indoit sau rupt
  • Planetara este complet ruginita

 

Pompa injectie

Exemple de defectiuni pentru care nu se accepta pompa injectie ca piesa veche la schimb:

  • Pompa incompleta sau dezasamblata
  • Ax lovit
  • Carcasa defecta sau ruginita
  • Supapa de control deteriorata
  • Conexiunile electrice si fise rupte sau deteriorate
  • Filete deformate sau deteriorate.

 

Pompa servodirectie

In cazul pompelor de servodirectie, pentru o buna reconditionare a acestora, prizele si conexiunile trebuie protejate. Acest lucru este posibil cu ajutorul elementelor de protectie din plastic regasite in cutia pieselor noi achizitionate. De asemenea, piesa veche la schimb, trebuie curatata in mod corespunzator, fara folosirea apei in exces, iar axul sa nu fie blocat.

Exemple de defectiuni pentru care nu se accepta pompa servodirectie ca piesa veche la schimb:

  • Fulie lovita, indoita
  • Fullile nu sunt pe ax sau sunt deteriorate
  • Tub intrare deteriorat
  • Placa spate de presiune deteriorata
  • Rezervoarele nu sunt originale, sunt sparte, fisurate sau deteriorate
  • Corp deteriorat
  • Tevi deteriorate
  • Ax iesit, rupt sau blocat
  • Puncte de montare rupte

La casetele de directie electrice - cablurile, conectorii sau mufa nu trebuie sa fie lipsa, rupte sau deteriorate. 

 

Turbocompresor

Exemple de defectiuni pentru care nu se accepta turbocompresor ca piesa veche la schimb:

  • Turbosuflanta incompleta sau dezasamblata
  • Flanse sau ventilatoare deteriorate
  • Urme de coroziune
  • Urme de desurubare
  • Carcasa crapata
  • Ax lipsa

 

Conditii de receptionare a pieselor vechi la schimb, in functie de producator:

Bosch

In cazul producatorului Bosch, procesul de reconditionare include o varietate mare de produse, din domeniile demaroare/alternatoare, injectie diesel si benzina, sisteme de franare etc.

Toate piesele vechi de schimb sunt reconditionate in fabricile Bosch si sunt supuse unei revizii industriale de baza. Piesa reconditionata va indeplini aceleasi standarde de calitate si teste de functionare ca piesele noi.

Se accepta la schimb doar piesele vechi al caror cod este lizibil, stantat sau etichetat si se poate identifica dupa codul inscris, conform listelor din catalogul Bosch eXchange, ESltronic sau TecDoc.

 

Denso

Producatorul Denso respecta 3 conditii importante in procesul de remanufacturare a pieselor vechi la schimb: expertiza, longevitate si eficienta. Pentru reconditionare se apeleaza la tehnologii avansate ce imbunatatesc performanta vehiculelor si reduc impactul asupra mediului inconjurator.

Toate produsele reconditionate reproduc fidel calitatea si compatibilitatea celor noi. 

Exemple conditii acceptare piesa veche ale producatorului Denso:

Injector

  1. Codul injectorului returnat trebuie sa corespunda cu codul piesei achiziționate.
  2. Injectorul nu poate fi dezasamblat.
  1. Nu se accepta injectoare cu deteriorari ale corpului cauzate de manipularea necorespunzatoare.
  2.  Injectorul trebuie sa fie complet (pulverizator, electromagnet si conector alimentare combustibil)
  3. Conexiunile electrice sau dopurile nu trebuie sa fie rupte sau deteriorate
  4. Firele si conectorii de alimentare combustibil nu trebuie sa prezinte deformari.

Compresor Aer Conditionat

  1. Corpul si roata de transmisie nu trebuie sa fie deteriorate mecanic sau sa prezinte crapaturi. De asemenea nu trebuie sa fie puternic corodate sau arse.
  2. Locasurile de conectare la sistem nu pot fi deteriorate. (trebuie sa fie obturate cu dopul furnizat cu compresorul nou achizitionat).
  3. Suporturile nu pot fi crapate, desprinse sau rupte
  4. Produsul returnat trebuie sa fie un omolog (sa fie un inlocuitor al compresorului AC nou achizitionat)
  5. Conexiunile electrice nu trebuie sa fie rupte sau deteriorate, iar in cazul lipsei de fisa lungimea cablului ramas trebuie să fie suficienta pentru a permite conectarea unei noi fise.
  6. Compresoarele AC returnate nu pot fi gripate (discul de ambreiaj al rotii de transmisie  trebuie sa se roteasca)

 

Toate piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb sunt reconditionate de catre producator, pe linia de fabricatie. Aceste produse beneficiaza de aceleasi conditii de vanzare si garantie ca si piesele noi.